הזמנתי מלון ליולי דרך האתר עם אופציית ביטול חינם כמו גם חיוב עם הגעתי למלון.
המלון החל לקזז לי תשלומים אף על פי שביקשתי לשלם במקום. בתחילת מאי ביטלתי את הזמנתי מסיבות אישיות וציפיתי לקבל זיכוי בגין החיוב שכבר ירד וכן לראות כי העסקה מבוטלת.לא קיבלתי אישור אז התקשרתי למלון ושם נאמר כי העסקה בהינה עומדת שלא לדבר על כך שהיא ללא אפשרות ביטול. מאז אני רודפת אחרי בוקינג שיטפלו בסוגייה ללא הצלחה.מה ניתן לעשות,למי לפנות אני ממש מיואשת
שלום,
כפי שעשית יש לפנות לחברת בוקינג (בארץ ובחו"ל) על מנת לבטל את העסקה.
למעשה חברת בוקינג היא חברה הרשומה בחו"ל עם סניף בארץ.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר