שלום רב,
רכשתי הדום, לספה. ברשת ריהוט מוכרת בארץ. בתאריך 18.04.18, לפי ההזמנה זמן אספקה כ- 45 יום. דהיינו היו אמורים מקסימום לספק בביתי ב 01.06.2018
לאחר כשבוע איחור, טילפנתי לחנות בסניף חיפה, קיבלתי תשובה שיבררו ויחזרו אלי. עברו 3 ימים. לא קיבלתי שיחת טלפון מהחנות. שוב טילפנתי, הובטח לי שיחזרו עם תשובה, וכמובן שלא קיבלתי שיחת טלפון מהחנות. הפעם השלישית ביקשתי לשוחח עם מנהל החנות, הוסבר לי שהוא לא בחנות, רושמים את הסלולרי שלי וימסרו לו למחרת בבוקר לטלפן לי. כמובן שלא קיבלתי ממנו שיחת טלפון, טילפנתי לחנות כעבור יומיים, ביקשתי לדבר איתו, ולבסוף שוחחתי איתו. הסברתי לו, שרכשתי את ההדום עקב תאונת דרכים/עבודה, (שלמעשה עברתי בשנת 2014 - חולית גב שבורה, ואחוזי נכות מוכרים מהביטוח לאומי עם קיצבה חודשית). ועקב כאבי גב שאני חיה איתם ביום יום, הזמנתי אצלם את ההדום, שיקל עלי את הצפיה בטלויזיה בהרמת הרגלים ויפחית עומס מהגב. ביקשתי מרונן לזרז ככל הניתן את אספקת ההדום. תשובתו, אעשה ברור ואחזור אליך עוד היום... קרה? לא!!!
למחרת טילפנתי וביקשתי לשוחח עם רונן, הוסבר לי שידפיסו את ההזמנה שלי וימסרו לו, שאני ממתינה לתשובתו. קיבלתי? לא!
למחרת נסעתי לסניף הרשת ששם רכשתי.
להבין, אני עובדת באור עקיבא וגרה בנשר.
הסניף -בחוצות המיפרץ לא בדרך שלי, אלא במיוחד להכיר את רונן ולדבר איתו פנים מול פנים.
הגעתי לסניף, המנהל רונן לא היה. התכבתה איתו בוואטצאפ לנגד עיני נציגת מכירות מטעמו. בחורה נחמדה, אמפתית, שלא הרגישה בנוח מהחוסר התייחסות. במעמד השיחה איתה ביקשתי ממנה לדבר עם רונן על פיצוי כלשהוא שאני חושבת שלקוחת הרשת מגיע לי, על הטירטור והחוסר התייחסות, עוד יותר מהאיחור באספקת ההדום...
ואחרי כמה רגעים של שקט והתכתבות -היא אומרת לי:
רונן לא עונה לי, ואני אמסור לו שהגעת לכן ושיצור איתך קשר. ...
כעבור כמה ימים התקשרה אלי אותה בחורה ואמרה שהאספקה התעכבה שלא באשמתם, במרפדיה. ותוך כמה ימים יצרו אתי קשר לגבי תאום אספקה.
כמו כן היא ציינה שהתלונה שלי הועברה לשירות הלקוחות של הרשת ויצרו איתי קשר.
היום, 18.6.18 יצרו אתי קשר לתאום אספקה ב 20.6
לא יצרו אתי קשר משרות הלקוחות.
אני יצרתי קשר איתם, תשובתם חד משמעית: אין פיצויים ברשת.
טוענים, בהזמנה רשום, זמן אספקה כ-.....
המוצר מגיע מחו"ל לטענתם ולכן העיכוב.
כמו כן, מתנצלים על חוסר ההתייחסות של רונן, עקב שאשתו ילדה בן...
שיהיה לו במזל טוב.
אבל, אני מרגישה פגועה מהחוסר יחס, וכן מרגישה שעליהם לפצות אותי במשהו, ולתת לי הרגשה טובה, מה עוד שבעת האחרונה קניתי שם בסך מעל 3000 שוח..
מה דעתך כבוד העורך דין הקורא שורות אלו?
בברכה, תודה על המענה
שאין לי בעיה ויפורסם כאן בפורום.
שלום,
בהתאם למתואר כאן מגיע לך פיצוי ובנוסף באם יש לך ראיות להוכחת הדברים את יכולה לפנות לתקשורת ולפרסם את השירות הנהדר של החברה/ חנות.
אני מציע להתחיל במכתב התראה לפני תביעה (מעו"ד) לצורך דרישת פיצוי הולם.
באם מכתב התראה לא יעזור, השלב הבא יהיה הגשת תביעה ופרסום באמצעי התקשורת.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר