לפני כמה ימים הייתי האחד מסניפי רשת גדולה ולקניית פריט מסוים אך לבסוף לא קניתי כיוון שהיה יקר מדי, יומיים אחרי ראיתי באתר של קניון גדול שבחנויות של הרשת הזרת בקניונים מסוימים מקניוני הרשת יש מבצעים על כל החנות, הלכתי בשמחה לקנות את הפריט שרציתי בהנחה אך נאמר לי שההנחה היא רק על דגמים ספיציפיים ולא על כל החנות- הסברתי שבאתר של הקניון כתוב אחרת אך לא ניתן לי המבצע. היום התקשרתי לשירות לקוחות של הקניון והם אמרו שמדובר בטעות בפרסום ועדכנו את האתר עם הפרסום החדש אך כשביקשתי שיספגו את הטעות ויתנו לי את הפריט שרציתי לקנות במבצע הופנתי לשרת עצמה בטענה שהרשת העבירה את הפרסום לקניון ושהקניון רק עדכן לבקשת הרשת. כעת אני מחקה שיחזרו אלי משירות הלקוחות של הרשת אך רציתי לשאול מה אוכל לעשות במידה ויסרבו לתת לי את המבצע? האם מקרה זה נכלל בתחום הטעיית צרכן? והאם ניתן לתבוע? ובגין מה? האם זה נחשב תביעה יצוגית? ובמידה וכן את מי תובעים? את הרשת או הקניון?
שלום,
בהתאם למתואר ישנה הפרה של חוק הגנת הצרכן לעניין הטעייה / הטעייה בפרסום ובעניין זה החוק עצמו קובע פיצויים ללא הוכחת נזק.
בתביעה ייצוגית ניתן לתבוע רק כאשר נגרם נזק (גם אם הוא קטן אך לציבור שלם).
יש לתבוע את הגורם שגרם להטעייה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר