שלום רב,
אני ליאור קבלן הובלות.. במהלך העבודה המשאית שלי עיקמה אצל הלקוח חיפוי של תריס חשמלי ( נזק אסטתי בלבד) התריס עובד ואין כל תקלה מכנית פרט לעין שרואים שהתריס עקום.
העבודה אירעה לפני כחודש, שלחתי חשבונית בגין העבודה ע"ס 6000 פלוס מעמ כפי שסוכם עם הלקוח ולפי הזמנת רכש שלקחתי ממנו טרם ביצוע העבודה.
אציין כי הלקוח לא פנה אליי עד היום בקשר לתריס.
ברגע שקיבל את החשבונית התקשר הלקוח וטען כי התיקון של התריס עולה 2500 שח פלוס מעמ.
הסברתי לו כי הנזק הינו אסתטי אפשר לפרק ליישר את הפח ולהחזיר והעלות הינה 1000 שח
הוא מסרב בתוקף ודורש פח חדש שעלותו פי 2 .
השאלה שלי היא
אם הוא יכול לעקב/לא לשלם בגין העבודה שביצעתי?
לקזז לי 2500 מהתשלום המגיע לי?
והאם הוא יכול לדרוש ממני פח חדש או שמא אני מביא מישהו שיתקן את הפח ויישר אותו זה מספיק? או שעליי לעמוד בדרישות שלו.
אודה מאוד לתשובה
שלום,
בתאם למתואר אין הוא יכול לעכב את כספך. אין לו שום זכות שבדין לעשות את זה (ראה לדוגמא שחרור רכב ממוסך ששם החוק מאפשר לעשות זאת).
היה עליו לשלם לך את מלוא כספך ובמידת הצורך להגיש תביעה נפרדת.
זאת ועוד, באם אתה חושב שתוכל להחזיר את המצב לקדמותו (לתקן בעצמך את התריס) אזי עליו לתת לך הזדמנות לעשות זאת.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר