בתאריך 28.1.18 בוצע שיחה אם נציג מחברת הוט,השיחה בוצע עקב זה שנגמר לי תקופת המבצע והתחלתי לשלם 400 שח'. התקשרתי לנציג בתאריך 28.1.17 הובטח שמה מחיר שאני לא זוכר ב100 אחוז אך פחות מ400 שקלים לאחר שיחה זו החבילה לא התעדכנה והחיוב עדין על 400 שקל מס הנציגים שדברתי איתם היא מטורפת עד חודש 6 כימעט לא הותקנה החבילה לאחר מאמצים רבים התנתקתי מחברת הוט ובקשתי פיצוי על החצי השנה האחרונה שלא עודכנה חבילה בתאריך 27.6.18 בוצע שיחה לזיכוי ונאמר לי שזה 14 ימי עסקים
בתאריך 11.7.18 אמור היה להגיע שליח מטעם חברת הוט ולקחת אם הציוד שלהם בין השעות 6-9 בערב הנציג לא הגיע. ב 15.7.18 בוצע שיחה ממני להוט על כך שהשליח לא הגיעה אלי לבית וחא היה להם תשובה מספקת מדוע לא הגיע.
באותו שיחה נקבה שהשליח יגיע בתאריך 22.7.18
ועד אז אני לא יקבל את הזיכוי כי המנוי שלי מופיע במצב הוקפא בהוט שלא בגגלי לא הספו את הציוד בוצע שיחה בתאריך 17.7.18 אם הבטחות לבדיקה כל המקרה והתחייב לחזור אלי תוך 24 שעות היום התאריך 18.7.18 בוצע שיחה אם הנציגים שלבסוף השיחה נותקה על ידי חברת הוט ולא חזרו אלי..
שלום,
קראתי את הדברים.
אתה רשאי לפנות אליי לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר