שלום,
רכשתי מחשב של חב' dell לפני 8 ח' בחנות ksp בירושלים. בחשבונית העסקה כתוב שהאחריות על המחשב היא של חב' dell. במסגרת האחריות מגיע לי שרות טכנאי עד הבית. לאחר 8 ח' המחשב התקלקל ונדרש להחליף הארד דיסק. בשרות לקוחות הבטיחו שיגיע טכנאי ויתקן במקום. לאחר מס' ימים שלא יצרו איתי קשר, התקשר נציג החברה ואמר שמכיוון שאני גרה מעבר לקן הירוק, לא אקבל את השירות הזה. החלופה שהם מציעים - להשאיר את המחשב בכתובת אחרת בירושלים ולשם יגיע טכנאי. המקום היחידי שיכולתי לחשוב עליו הוא החנות בה רכשתי. הם לא הסכימו שאשאיר את המחשב, ונותרתי ללא מענה. בחב' דל לא הסכימו לתת לי את כתובת המעבדה על מנת שאשאיר שם את המחשב, וכך נותרתי ללא מענה, עם מחשב שלא עובד. יש לציין שבמעמד הקניה לא צויין בפני בשום מקרה שאין שירות מעבר לקו הירוק. כמו כן, הדבר לא מצוין בתעודת האחריות. אודה לעזרתכם מה ניתן לעשות בעניין. תודה
שלום,
באם לא צוין בפניך בכתב או בעל פה כי החברה אינה מעניקה שירותים "מעבר לקו הירוק" אזי החברה חייבת לספק לך את השירותים הללו.
אני מציע בעניין זה לפנות לחברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד ובאם מכתב התראה לא יעזור, השלב הבא יהיה הגשת תביעה כנגד החברה.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר