שלום הזמנתי חדר במלון על הכינרת דרך נציג של ארגון דיברתי עם הנציג ונתתי את כל הפרטים והזמנתי חדר במלון באשראי למשפחתי בטלפון ב 19/6 לתאריך 31/7 עד 02/08 בעלות של 3600 ש"ח
בתאריך 16/7 הודענו שאנו רוצים לבטל את ההזמנה 15 יום לפני מימוש מאז ועד היום אנחנו מטורטרים בטלפונים מהנציג לסוכנת נסיעות הסוכנת מתנערת מאיתנו ומנתקים לנו בפנים הנציג מורח אותנו עוד יום ועוד יום ולפני כן היום איומים שזה ביטול אז משלמים 50 אחוז מהעסקה ולא ניתן לבטל ויחס נוראי האמת ממש מייאש פנינו למועצה לצרכנות אך לא קיבלנו תשובה ניסינו לדבר עם ישרכארט לביטול ולא ניתן מבחינתם על פי מה שקראתי זו עסקת מכר מרחוק בטלפון ולא קיבלנו שום פרטים בכתב קבלה או הודעת אס אמ אס אבל גם אם זה החוק מה אני יכול לעשות על מנת לקבל את כספי בחזרה
אשמח לתשובה ולעזרה תודה
שלום,
קראתי את הדברים ואני מציע לכם להיעזר בעורך דין בעניין זה.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר