הפקדתי מכשיר גלקסי נוט 8 עם אחריות יצרן בתוקף.
המכשיר הופקד עקב צריבת מסך.
המסך חדש בן כ 6 חודשים.
לאחר שקיבלתי הצעת מחיר תיקון על סך 499₪ התקשרתי לברר למה.
נציג אמר לי שיש לי שבר במסך ולכן אין אחריות יצרן.
כאשר הפקדתי את המכשיר לתיקון הוא נבדק.
יש לי אסמכתא שמעידה שהטלפון התקבל ללא שברים רק עם צריבת מסך.
סאני לא מוכנים לקחת אחריות. לדבריהם שגם כאשר אני מפקיד את המכשיר לתיקון כל נזק שיגרם על ידם ישולם על ידי.
איך אני ממשיך ?
שלום,
יש באפשרותך מס' אפשרויות.
דרך המלך היא הגשת תביעה קטנה כנגד החברה.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על התגובה.
עוד שאלה ברשותך.
מה עדיף לעשות.
לשלם את הסכום התיקון ואז להגיש תביעה על כל הסכום או לאסוף את המכשיר ללא תיקון עם התמונות שעשו במעבדה ולהגיש את התביעה.
תודה רבה חג שמח.
שלום,
אם תשלם בעבור התיקון זה עלול להראות שהסכמת לתיקון והמחיר.
אם יש לך אפשרות טלפונית אחרת (טלפון חילופי לשימושך), הייתי בוחר באופציה השניה שהצגת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר