שלום, לפני שלושה חודשים רכשתי דרך אתר אינטרנט של חברה מסויימת ספה, כשהגיע המוצר המידות לא תאמו את הפרסום, מאז קבעו איתי פעמים איסוף ולא הגיעו (יומיים בהם חיכיתי בבית ולא הלכתי לעבוד). מאז ניסיתי גם טלפונית לפתור את הבעיה (כל פעם נאמר לי שיחזרו אלי ולא חזרו) וגם בפייסבוק, שם משכו אותי או אפילו לא ענו לי במשך שלושה שבועות. הספה יושבת לי כבר חודשים בסלון.
יש לי כמה שאלות לגבי העניין
1-בכתב תביעה, איזה סכום כספי עלי לבקש על אחסון הספה לפי יום?
2-אותו דבר לגבי עוגמת נפש ופיצוי על זמן שהחסרתי בעבודה.
תודה מראש על זמנכם.
שלום,
בכתב התביעה עליך לנקוב בסכומי הפיצוי מתאימים. אין חוק שקובע מהם הסכומים שצריכים להיכתב ועל כן עליך לנקוב בסכומים משוערים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר