שלום רב, לפני יותר מחצי שנה רכשתי מיטה מחברה ידועה. ברגע שהמיטה הגיעה (באיחור מועד האספקה) ראיתי שיש מספר פגמים והבטיחו לי שיבואו לסדר. אחרי הרבה זמן שמשכו אותי והתעלמו מהודעות שהשארתי הגיע המרכיב וסידר מה שאמרו לו לסדר, אך כמובן שהבעיה לא נפתרה. במשך תקופה ארוכה שאני פונה אליהם התעלמו ממני ולא חזרו עד שהבטיחו שיגיע אליי נציג מהמפעל ויבדוק את המידות. ביום שהוא דיבר איתי הוא רצה להגיע באותו הרגע ובדיוק יצאתי לעבודה אז הוא אמר שיחזור אליי ונתאם יום אחר. מאז נעלמו עקבותיו ופניתי לתביעות קטנות. היה משפט והשופטת קבעה בפסק דין שבתוך 21 ימי עסקים הם מחוייבים לשלוח נציג לקחת מידות, להכין עבורי מיטה חדשה ואף לספק לי אותה.
המיטה החדשה הגיעה, אך בעיית החזית לא נפתרה (לדברי הנציג מהמפעל והמוכר גם לא תיפטר) ויש פגמים נוספים ובעיות במיטה. מבחינתם הם אומרים שניתן לפתור זאת ולהכין ראש מיטה חדש, אך איני רוצה שוב לחכות ולמשוך את הזמן. אני רוצה את כספי בחזרה ושיקחו את המיטה.
מה לעשות עכשיו? להגיש שוב פעם תביעה או שיש "קיצור דרך" מאחר והם לא עמדו בהתחייבות?
שלום,
בשלב זה את נמצאת בבעיה מבחינה משפטית.
אני מציע לפנות בשנית לבית המשפט (לשופטת) בעניין זה ובאם היא תדחה את בקשתך להמשך טיפול בנושא יתכן ותצטרכי להגיש תביעה מחדש.
עצתי היא אליך הפעם לפעול באמצעות עו"ד שילווה את כל ההליך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר