לפני חצי שנה רכשנו 5 מכשירים של סמסונגs6 עבור החברה.
לאחר שימוש של חודש התחיל להופיע על שלושה טלפונים פס ורוד באמצע המסך.
הטלפונים האחרים תוקנו במסגרת האחריות .
לטלפון שלי יש סדק במסך בצד כתוצאה מנפילה .
מציין שהקו הורוד הופיע הרבה לפני שהטלפון נפל ונסדק.
האם יש לסמסונג אחריות בחלק היחסי של הקו הורוד מציין שהצעתי השתתפות עצמית עבור התיקון על החלק היחסי שאני גרמתי למסך .
סמסונג ביקשו תשלום מלא עבור המסך תוך כידיי התעלמות ולקיחת אחריות על החלק הטכני שזה הפס הורוד האם יש לי למה לדרוש את התיקון לפחות עם השתתפות של 50 אחוז?
שלום,
אתה מציין כי הטלפונים האחרים תוקנו במסגרת האחריות, כך שאין כל סיבה שגם הטלפון שלך צריך לתקן במסגרת האחריות.
באם החברה לא פועלת בהתאם להסכם (כתב אחריות) היא מפרה הסכם ועל כן אתה רשאי להגיש תביעה כנגדה או לתקן את הטלפון במקום אחר ולתבוע בהתאם להוצאות הכספיות שתשלם לחברה אחרת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר