איחור בהזמנת משלוח מסופר ויקטורי.
ביצעתי הזמנה אינטרנטית אתמול , טווח שעות המשלוח אשר נקבע הוא 20:00-23:00 , המשלוח לא הגיע , רשת ויקטורי לא עדכנה אותי על כך, יצרתי איתם קשר יום למחרת הם ממש הצטערו ותיאמו לי משלוח ליום הבא בין 16:00-20:00 , משלוח זה לא הגיע שוב, יצאתי איתם קשר שוב נאמר לי המשלוח יגיע עד 20:30 , כמובן שהוא לא הגיע , יצרתי איתם קשר שוב לקראת השעה 21:00 נאמר לי כי המשלוח יגיע אלי עד 21:30.
האם יש עילה לתביעה , נושא זה אינו מעוגן בחוק הגנת הצרכן.
על סמך מה אני יכול לתבוע אותם ?
כמובן שהם גרמו לי עוגמת נפש, בזבוז של 8 שעות עבודה, ולא הייתה לי אפשרות לארח אורחים כתוצאה מכך.
שלום,
מדובר ברשלנות את החברה ועל כן ניתן ובמידה ויש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך ניתן לתבוע בגין רשלנות נזקים ועוגמת נפש שנגרמה לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר