מסרתי את מכשיר הטלפון שלי לחנות תיקוני סלולר , על מנת לתקן מסך שבור.
בעל העסק אליו מסרתי את המכשיר נכשל כמה וכמה פעמים בלתקן את מסך הטלפון. כל פעם המכשיר חזר עם תקלה אחרת. בנסיון האחרון לתקן את המכשיר בדקתי והמכשיר היה נראה בסדר. אבל כעבור יומיים הטלפון הראה שוב תקלות על המסך.
ביקשתי החזר כספי כי התייאשתי מהנסיונות לתקן אצלו את המכשיר, ובעל החנות לא נותן את הכסף חזרה. הוא אומר שהטלפון יצא אליי תקין ושאולי אני שברתי את המסך . האם לפי חוק הוא מחוייב לתת לי החזר כספי?
שלום,
בהתאם למתואר ובאם בעל העסק לא תיקן את המכשיר הסלולארי כפי שמצוין, בהתאם לחוק על בעל העסק להשיב את כל כספך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר