היי, עשיתי הזמנה של מוצצים דרך האינטרנט, בהזמנה הייתה אופציה לשלוח את המוצר לנקודת איסוף קרובה לביתי, עשיתי כך ואף רשמתי בהערה מקום שקרוב לבית שלי.
מפה לשם, עבר חודש מההזמנה וקיבלתי הודעה שהמוצר הגיע לנקודת איסוף ----, חיפשתי באינטרנט היכן המקום שאליו הגיע המוצר, וראיתי שזה רחוק ממני במרחק כמעט של שעתיים נסיעה!
דיברתי עם חברת השליחויות- ציטה על מנת להעביר את ההזמנה אבל הם אמרו שזה מול הספק שממנו הזמנתי את המוצר. יצרתי קשר עם הספק, תחילה דברנו בטלפון, שיחה ארוכה בה אני אומרת שהכתובת רחוקה ממני ואין לי אפשרות לקחת את המוצר והתגובה הלא נאותה שקיבלתי, מבין אלפי התשובות הלא רלוונטיות הייתה- "זה לא אשמתי שאת גרה בחור".
ניסיתי שוב ושוב להסביר שאין לי דרך לקחת את המוצר ונעניתי שאין בעיה להחזיר את המוצר לספק ומשם לשלוח אליי שוב, א-ב-ל אני צריכה לשלם את המשלוח. אמרתי שאני לא מוכנה לספוג זאת ושינסו לעזור לי. מאותה שיחת טלפון פשוט סיננו אותי וענו לי בהודעות לפי איך שהתחשק. בהודעות ניסו להוכיח לי שהמקום שרשמתי לא כתוב על המפה, שוב ניסו להוציא אותי לא בסדר.
מפה לשם...עד עכשיו, עבר חודשיים, המוצר הגיע חזרה לספק ביום רביעי האחרון וזאת אני יודעת כי שלחתי לספק הודעה אתמול, יום ראשון, מה עם המוצר ונעניתי (אחרי ששלחתי מספר הודעות משום שלא ענו לי וסיננו שוב) שהגיע ברביעי האחרון . שאלתי מדוע לא הודיע לי על כך ושוב לא קיבלתי מענה והמשיכך לסנן.
אז, הספק מסנן אותי ולא נותן לי מענה כי זו אשמתי שאני גרה בחור, ואפילו לא מנסה לעזור לי.
האם אני יכולה לעשות משו? לבטל את המוצר ללא חיוב ? לפני חודש שביקשתי מהספק לבטל נעניתי שאשלם על משלוח כי לא חייב לבטל לי משום שזה ייצור אישי אבל בשבילי ייקח רק תשלום על משלוח
!!אובדת עצות!!!!
שלום,
קראתי את הדברים. בהתאם למתואר היה על הספק לספק את המוצרים לכתובת מסוימת אותה סיפקת לו. במידה והמוצרים לא נשלחו לכתובת שנמסרה, על הספק לשאת בעלויות של הטעות ובכל מקרה את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כל כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר