אני רוצה להתייעץ איתכם ולשאול האם יש לי עילה לתביעה כנגד חברת פרטנר.
אנחנו בבית עם 6 קווי סלולאר. פרטנר יצרו איתי קשר בהצעה להצטרפות לחבילות הסלולר שלהם במחיר מוזל. ידעתי שהקליטה באזורינו לא ממש טובה עם החברה הנוכחית לכן שאלתי אותם האם קיימת אנטנת קליטה שלהם בקרבת מקום והאם קליטה תהיה טובה ברחוב שלנו. נענתי בחיוב על ידי הנציגה שקיימת אנטנה ממש מול ביתינו והקליטה תיהיה מצויינת. אז הסכמתי ונרשמתי. כאשר קיבלנו את הכרטיסים הופתעתי לגלות שלא רק שאין קליטה בבית אלא לא ניתן לקבל ולהוציא שיחות בשום נקודה בבית. התקשרתי כועס והם כמובן התנצלו ואמרו שהם יבדקו את הנושא אבל תיקון של אנטנות יכול להימשך המון המון אפילו כמה שנים.
לכן הציעו לי להשתמש בשירות חדש שנקרא wifi calling שהוא בעצם מאפשר לקבל שיחות על גבי הווי פיי אינטרנט. כמובן שמאוד שמחתי יש לנו אינטרנט מאוד חזק בבית וזה יפתור את כל בעיות הקליטה. אבל הסבירו שרק דגמים מסוימים תומכים השירות הזה. כמו לדוגמה הגלקסי 6. הבנתי שלא תהיה ברירה ואם אני רוצה לקבל ולהוציא שיחות מהבית אצטרך להשתמש בשירות הזה ולקנות את המכשירים התומכים.
רכשתי באותו יום שלושה מכשירי גלקסי 6 באלפי שקלים. וניסיתי להפעיל את הפונקציה של wifi calling. ושוב לא הצלחתי להפעיל את השירות במכשירים האלו. יצרתי קשר שוב עם פרטנר שהסבירו לי שעל מנת שאוכל להשתמש בשירות הזה אצטרך לצרוב את גרסתה הפעלה הייחודית של פרטנר של המכשירים.
כמובן ששוב כעסתי כיוון שהם לא ציינו זאת קודם אבל הבנתי שאין לי אפשרויות אחרות אלא אצטרך לצרוב את התוכנה שלהם.
שאלתי את הנציגה בטלפון, האם צריבה את התוכנה היא חינמית והאם זה נעשה במקום. ענתה שכן הצריבה חינמית ללקוחות פרטנר במאה אחוז והיא מתבצעת במקום בנקודת השירות תוך מספר דקות.
הגעתי לנקודת השירות של פרטנר. ביקשתי לצרוב את התוכנה שלהם על המכשירים, הם ענו שבשמחה יצרבו העלות אבל של 150 שח לכל מכשיר והמכשירים ישלחו למעבדה ארצית למשך שלושה ימים. נדהמתי והסברתי שהבטיחו לי בשיחה שהצריבה תהיה בחינם ובמקום!
ביקשו ממני להמתין והלכו לשמוע את הקלטת השיחה של הנציגה איתי. לאחר הבדיקה חזרו אלי וענו שנציגים יכולים לטעות וזה לא מעניין אותם, המחיר נשאר כמו שהוא. ממש ככה ואני לא מגזים.
קיבלתי שוק, אמרתי להם שיחכו שניה ומולם התקשרתי לתמיכה הטכנית של פרטנר, הסברתי לנציגה החדשה בטלפון את הבעיה מחדש והיא שוב הציעה את צריבת הגרסא של פרטנר כפתרון היחיד ושצריבה תתבצע בנקודת שירות במקום ובחינם!! ביקשתי ממנה שתוודא שהצריבה אכן בחינם עם המנהל שלה, היא שמה אותי על המתנה מספר דקות וחזרה עם התשובה שהצריבה חינמית במאה אחוז.
נציגי פרטנר שהיו איתי בנקודת שירות ושמעו את השיחה עדייו טענו שזה לא אומר כלום והם לא יכולים לצרוב את הגרסה בחינם.
אז מה שהיה לנו עד עכשיו, אמרו לי שיש אנטנה מול בייתינו והקליטה תהיה מעולה. בפועל אין קליטה בכלל בבית.
אמרו לי שגלקסי 6 תומך בוייפי קולינג ולא הדגישו שמחוייב להיות של חברת פרטנר. הלכתי וקניתי 6 מכשירי גלקסי מדגם 6 באלפי שקלים, בפועל רק גלקסי בעל התוכנה של פרטנר יכול להשתמש בשירות.
אמרו לי להגיע לצרוב בחינם את הגרסא, בפועל הצריבה עולה 150 שח לכל מכשיר.
אמרתי להם שיש לי את השיחות מוקלטות ושוב טענו שזה לא מעניין אותם ושזה המצב. נציגים אומרים הרבה שטויות בטלפוו ומה שקובע בסוף זה המנהל שאני פוגש בנקודת שירות ושאני מוזמן לתבוע אותם.
מאז חזרתי לבית והתקשרתי שוב 5 פעמים לפרטנר, כל פעם עם אותו סיפור. ענו לי חמישה נציגים שכולם אמרו שהצריבה חינם ובמקום.
אז מה בעצם אני עושה מפה? יש לי חמש שיחות מוקלטות שהנציגים מבטיחים משהו אבל החברה מסרבת לעשות? בזבזתי אלפי שקלים ויום עבודה שלם.
בנקודת השירות נתנו לי מספר פניה שמכילה את תיעוד הסירוב שלהם ואמרו שמספר הפניה הזה קביל בבית משפט.
למה כולם כל כך בטוחים שהם צודקים, או שאני מפספס משהו??
תעזרו בבקשה
שלום,
קראתי את הדברים ובהתאם למתואר (באם יש לך ראיות להוכחת טענותיך) אתה רשאי להגיש תביעה כנגד חברת פרטנר בגין התנהלותה לרבות הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמה לך.
לצורך ייעוץ משפטי וקבלת סיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר