שלום, המקרה שלי הוא כזה קניתי מחשב נייד מחודש מחנות מסוימת מייד לאחר שקניתי גיליתי בעיה מהותית במחשב דיברתי עם החנות והם אמרו שיבדקו את המחשב במעבדה שלהם במוצר התגלה פגם מהותי (זאת אומרת אשמת החברה בלעדית) הם תיקנו אותו והכל , עכשיו העניין הוא כזה הם דרשו לפני הבדיקה שאשלם כסף לשליח חיצוני שאוסף ממני את המחשב לתיקון במעבדה שילמתי כי לא היתה לי ברירה הייתי צריך את המחשב , עכשיו אחרי שגילו שזה בעיה שלהם השאלה שלי האם יש לי זכות לדרוש את כסף השילוח ששילמתי לשליח שעובד איתם עם חברה חיצונית שאסף ממני את המחשב לתיקון בחזרה(אציין שאני גר בירושלים והמעבדה בחיפה כך שלא אפשרי מבחינתי להגיע לשם וכ'ו וטרחה גדולה והוצאה בשביל להגיע לחיפה וכ'ו) ? כי הרי למה שאשלם על השילוח לתיקון אם הבעיה היתה שלהם?? ובמידה וכן האם עדיין יש לי את הזכות לדרוש את כספי השילוח ששילמתי גם אם רשום בתקנון החברה שהוצאות השילוח במקרה של תקלה יהיו על הלקוח ולא על החברה ?? האם זה קביל בכלל סעיף כזה בתקנון והרי זה לגמרי אשמת החברה שמכרו לי מוצר עם פגם מהותי .
שלום,
בהתאם למתואר החברה היא זו שצריכה לשאת בכל העלויות לרבות עלויות משלוח, שהרי החברה מכרה לך מחשב תקול ועל כן עליה לקחת אחריות על כל הוצאותיך ונזקיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר