שלום לכם!
אני ואישתי הזמנו צימר בצפון לשתי לילות וביקשנו במיוחד חדר מסוים
מתי שהגענו אמרו לנו שהחדר ההוא תפוס אל למחרת יהיה פנוי.
חוץ לזה שבחדר שישנו לא היה מים חמים מתי שלמחרת שאלנו את בעל הצימר מתי נוכל לעבור לחדר השני הוא אמר לנו שלא יהיה אפשרות לעבור ושמי שאמר לנו שנעבור הוא אין לא את הרשות להכליט
אנחנו אמרנו לו שאם לא יביא לנו את החדר השני נחזור לירושלים והוא אמר שהוא אין לו כוונה להחזיר לנו את הכסף
האם לבטל את העיסקה דרך האשראי?
לפתוח עליו תביעה?
תודה רבה
שלום,
כיוון שלא קיבלתם את המוצר/שירות אותו ביקשתם, אתם רשאים לבטל את העסקה מול חברת האשראי ואז לתבוע את הצימר בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר