שלום, בתאריך 30.10 רכשנו מיטה מתוך קטלוג החברה המוצע לכל לקוח (מידה 200*120מ') (צבע אפור). בתאריך 14.11 הגשנו מכתב במסירה אישית למנהל החנות בגין הודעת ביטול העסקה. אציין שעד 14.11 המיטה טרם סופקה לביתנו. על גבי טופס ההזמנה רשום שדמי ביטול הינם 35% מערך ההזמנה, להבנתי , עולה מהחוק שזו לא הזמנה מיוחדת וכן דמי הביטול במקרה זה הינם 5% או עד 100 שח. לטענת החברה המיטה כבר יוצרה ומחכה לאספקה ואם אנו רוצים לבטל אז עלינו לשלם 35% מערך ההזמנה. אודה לתשובתכם מה הדין על פי החוק במקרה דנן ומה סכום דמי הביטול. תודה
שלום,
לא ברור משאלתך מי הפר את ההסכם. האם החברה לא סיפקה את המוצר בזמן או שאת ביטלת את ההסכם.
כמו כן יש לבחון האם מדובר בהזמנה מיוחדת (ייצור מוצר במיוחד בשבילך).
כדי שאוכל לענות על שאלתך עליי לקבל מידע נוסף.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר