בתאריך 25.9.18 שלחתי בקשת ניתוק מחברת הוט מכל השירותים ,דרך אתר נתק וקיבלתי אישור שהבקשה שלי התקבלה אצל הספק בהצלחה.
למרות זאת חברת הוט מנסה לחייב אותי חודש נוסף אף על פי שכל הציוד היה מנותק ולא קיבלתי שום שירות אחרי 25.9.18 .פניתי לשירות לקוחות ושאלתי על מה הם מחייבים אותי הרי אני מנותק וגם יש לי את האישור של הניתוק מכל השירותים.
אך הם בשלהם .מה ניתן לעשות ?
שלום,
עליך לפנות לחברת הוט בעניין זה באמצעות מכתב התראה (בעצמך או מעו"ד) על מנת להסדיר את הנושא מולם.
אני מציע לך לא להשאיר את העניין פתוח כיוון שהחברה עלולה לפתוח תיק הוצאה לפועל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר