שלום?
האם ישנה חובה משפטית לחנות אינטרנטית לתת שירות לקוחות פוסט רכישה?
מדובר על חנות למוצרי צריכה כך שהיא לא נופלת תחת החוק למענה טלפוני תוך 3 דקות.
תודה על העזרה!
שלום,
אין קשר בין מתן שירות לבין מענה טלפוני בתוך 3 דק'. נדמה כי ערבבת בין הדברים.
מענה טלפוני הינו מענה טלפוני ואינו מענה מקוון ובכל מקרה החוק אינו חל על גורמים מסוימים המצוינים בחוק ולא על חנויות מקוונות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה עו"ד איציקובסקי. אני אחדד את השאלה...האם יש חובה משפטית לחנות אינטרנטית לתת שירות לקוחות לאחר רכישה? האם חובה עליהם לתת דרך התקשרות עמם?
שלום,
איזה סוג של שירות לקוחות לאחר מכירה ?
לכל חברה יש חובה לתת שירות באם יש אחריות.
אני מציעה שתצרי עמי קשר טלפוני בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר