היי. שמי דוד ורציתי לדעת אם אני יכול לעשות משהוא בקשר לזה שהתקשרתי לחברת לאומי קארד לברר חיוב מסויים ועד שענו לי עברו "למעלה משעה ורבע"!!! ובלי להציע שיחה חוזרת בשום זמן לא בהתחלה ולא בהמשך!!! ועד שענו לי הם ירדו מהקו באמצע התהליך. ואחר כך התקשרתי שוב, וחיכיתי שוב למעלה משעה ורבע.. הכל מוקלט בפלאפון!
תודה רבה!!
שלום,
ישנו חוק שעל חברות כדוגמת חברות אשראי לענות בתוך 3 דק'.
לפיכך יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר