שלום, לפני למעלה מחודש הזמנתי נעליים באינטרנט (מאתר עזריאלי). הנעליים הגיעו במידה אחרת מזו שהזמנתי. דיברתי עם החברה וביקשתי שיחליפו, הגיע שליח ואסף את הנעליים ב-29.11.18 ומאז לא קיבלתי את הנעליים במידה הנכונה. עבר למעלה מחודש, כל פעם "מורחים" אותי בתשובות שהם מזרזים את זה, שזה יגיע בימים הקרובים וכו'. בתקנון האתר אין שום התייחסות לזמני אספקה במקרה של החלפת מוצר. בינתיים מאז שהזמנתי את הנעליים עבר כחודש וחצי. בשורה התחתונה אני רוצה את הנעליים ולא לבטל את העסקה, וכמו כן אני מרגיש שמגיע לי פיצוי רציני על עגמת הנפש. האם יש עילה לפיצוי משמעותי? איזה פיצוי אני אמור לדרוש? האם כדאי להגיש תביעה קטנה או רק לדרוש פיצוי מהחברה?
שלום,
בהתאם לחוק אתה זכאי לפיצוי כספי בגין האיחור לרבות פיצוי על עוגמת נפש.
עליך להתחיל מלפנות לחברה ולבקש פיצוי. באם פנייה לא תסייע, תהא רשאי להגיש תביעה קטנה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר