שלום רב,
לפני מספר שבועות קיבלתי הודעת SMS לנייד מלאומי קארד לפיה כרטיס האשראי חסום עם בקשה ליצירת קשר עם שירות לקוחות.
בחיוג למספר שצורף להודעת SMS, ענה נציג לאומי קארד משירות לקוחות ושאלתי לפשר ההודעה על חסימת כרטיס אשראי והשיב זה לא אנחנו את צריכה לצלצל לחברת BDI הם אלה שדרשו דו"ח אשראי. בתגובה שאלתי : "מה זה חברת BDI ומה לי ולה ? וענה :"פני אליה ובררי מולה ".
בפנייה לחברת BDI באמצעות כתובת החברה לבירור הפנו אותי בחזרה לחברת האשראי לאומי קארד בטענה שהם לא פונים לבתי עסק ואם כבר חברת האשראי לאומי קארד זו שפנתה אליהם לקבלת דו"ח אשראי .
בחזרה לחברת לאומי קארד , הודעתי שחברת BDI טענה שלא פנתה אליהם בכל עניין ודרשתי הסבר לחסימת כרטיס האשראי ללא הצדקה ועד לעצם היום לא הגיבו לפנייה ודחו כל דרישה לתשלום הוראת קבע ששולמה עם כרטיס האשראי.
לתשומת לבכם, מדובר בכרטיס אשראי בו אני מחזיקה מזה 10 שנים ויותר בלי שקרה ולו פעם אחת שהבנק לא כיבד את דרישת חברת האשראי לתשלום החיוב ומידי חודש בחודשו כובד חיוב שעמד על ממוצע של עשרות אלפי ש"ח
מעשה חברת האשראי היה מעשה שרירותי שגרם לי להתכתבות מתישה ולטלטלה והטרדה בהסדרת העברת הוראות קבע לכרטיס אשראי חילופי ותשלומם אחרי שחברת לאומי קארד לא כיבדה הוראות קבע ששולמו עם אותו כרטיס אשראי משך שנים ללא סיבה או כל הצדקה .
לאור האמור, אני מבקשת לדעת האם חברת האשראי רשאית ללא סיבה וללא הצדקה לבטל כרטיס אשראי ללא התראה מראש ?
נא התייחסותך
שלום,
חברת האשראי אינה רשאית לבטל כרטיס אשראי ללא כל סיבה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר