שלום רב
הזמנתי דרך גרופון שני שוברים לטיול מאורגן בחו"ל, לאחר רכישת השובר יצרתי קשר טלפוני עם החברה המארגנת לצורך השלמת העסקה. 4 ימים לפני הטיול רציתי לבטל. לא הסכימו לבטל לי את העסקה. טענתי כי החברה לא שלחה לי טופס המפרט את פרטי הטיול ובעיקר לא מדיניות ביטול (שלמיטב הבנתי הם מחוייבים ובמקרה כזה אני יכולה לבטל) . החברה טענה כי המדיניות מפורטת באתר גרופון. לטענתי המפורט בגרופון הינו בקשר לקופון ולא לטיול עצמו וכי על החברה המארגנת לשלוח לצרכן פירוט מלא למייל או לציין בטלפון בעת העסקה. יש עילה לתביעה קטנה?
שלום,
בהתאם למתואר יש עילה לתביעה בגין העובדה שהחברה אינה פועלת בהתאם לחוק הגנת הצרכן בכל הקשור למדיניות ביטול העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
חברת גרופון ובית העסק שסגרתי מולו את הטיול טוענים כי מדיניות הביטולים בגרופון תקפה גם לבית העסק והם אינם מחוייבים לשלוח לי בנפרד מדיניות ביטול... האמנם?
לטענתי מדיניות הביטול בגרופון תקפה לקופון ואינה קשורה לכך שבית העסק צריך ליידע אותי בנפרד לגבי מדיניות ביטול הטיול.
קיים ערפול מוחלט לגבי העניין.
האם לתבוע תביעות קטנות?
שלום,
את רשאית להגיש את תביעתך בבית משפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר