שלום, רכשתי לפטופ באינטרנט מחברת ksp ב05 לנובמבר. לאחר שבועיים התקשרתי לחברה וביקשתי להחזיר כי המחשב מאוד איטי, השיבו שקודם אני צריכה לשלוח למעבדה של חברת Dell שיצרה את המחשב. שלחתי ולאחר חודש הודו שיש תקלה והם מזמינים חלקים חדשים לתקן. אמרתי להם שאני לא רוצה מחשב שעבר תיקונים, קניתי מחשב חדש ומגיע לי לקבל מוצר לא פגום אז ביקשתי להחזיר ולקנות מחשב אחר. הם סירבו ופשוט הפסיקו לענות! בינתיים המחשב שלי כבר חודשים במעבדה של Dell ואין לי מענה, ksp לא מוכנים לקחת שום אחריות ומבקשים שאדבר עם dell למרות שאני שילמתי ל ksp .
קניתי את המחשב למטרת כתיבת ספר, אני מושבתת כבר חודשיים, פניתי למועצה לצרכנים , הם שלחו מייל וטרם התקבלה תשובה. אני חסרת אונים, מה אפשר לעשות?
שלום,
את מוזמנת לפנות למשרדי ואשמח לעזור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר