הזמנתי סמרטפון מאתר מסוים (במחיר זול) ובחרתי באפשרות תשלום טלפוני, ההזמנה בוצעה בהצלחה וקיבלתי מספר הזמנה במייל כולל פירוט המוצר והמחיר.
למחרת התקשרתי לחנות והם טוענים שאין להם בכלל פלאפונים כאלו ולא שילמתי עדיין ולכן הם לא רוצים לתת לי את המוצר.
באתר שלהם עדיין מופיע המוצר אך במחיר אחר.
רציתי לשאול אם אני יכול לחייב אותם לספק לי את המוצר שהזמנתי בתמורה למחיר שהיה מוצע באתר?
דרך אגב באתר מופיע במספר הזמנה שהתשלום הושלם.
שלום,
כן. בהתאם לחוק הגנת הצרכן יש למכור לך את המוצר במחיר שרכשת אותו, אחרת אתה זכאי לפיצוי של עד 10,000 שח ללא הוכחת נזק.
במילים אחרות - הגשת תביעה קטנה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר