שלום,
קניתי מדוכן בקניון מלחה שמספקת טלפונים מיבואן רישמי בלבד. כמובן שזה היה חשוב לי
יום חמישי האחרון בערב קניתי את האייפון 8 פלוס מהדוכן המוכר הוציא לי חדש פתחתי את הקופסא וביקשתי ממנו שיעביר לי את הנתונים מהפלאפון החדש לשני...
הגעתי הביתה והטלפון רק עשה בעיות , לא ירד האינטוס היתה בעייה הבלגתי , חשוב לציין אני שומרת על הפלאפון מאוד מאוד , כבר באותו הערב המכשיר החדש ברגע שאני נכנס לאפליקצייה התחיל לעשות ריסטרט לעצמו , זאת אומרת נכבה ונדלק... כל כמה זמן חשבתי שזה בעייה באפליקצייה שאני נכנסת אלייה מחקתי ושוב הורדתי וחכ עזר , אחר כך זה התחיל לעשות זאת מעצמו , אז כבר במוצאי השבת חזרתי חזרה לדוכן , ולמזלי שהייתי שם היא ראתה זאת כי זה שוב עשה ריסטרט לעצמו נכבה נדלק, היכ אמרה לי אני שולחת את זה לייבואן זה ייקח עד שבועיים והם יחליטו אם זה בר תיקון או יביאו לך חדש.
לא היתה לי ברירה השארתי אותו שם!
עכשיי לשאלתי, האם אני יכולה לקבל החזר כספי בגין המוצר, ואני אסביר אני קנתי טלפון בהמן המון כסף , קיבלתי טלפון תקול לא משנה באשמת מי , פחות מיומיים החזרתי אותו לחנות , לא נהנתי בו בכלל , ועוד הם אומרים שהם יתקנו את זה , סליחה אבל לא קניתי טלפון יד שנייה או טלפון שאני צריכה לחכות שיתקנו , אני דורשת חדש או החזר כספי של הכסף.
מה החוק ?
שלום,
באם נמכר לך מוצר תקול (כפי שאת מתארת), את רשאית לבטל את העסקה ולבל את כספך בחזרה או רשאית להחלפת המוצר וקבלת פיצויים וכל זאת בתנאי שיש לך את הראיות המתאימות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר