רכשתי קורס דרך דרך האינטרנט .כבר לאחר 10 דקות שלחתי מכתב למייל עם בקשה של ביטול עסקה כי הקורס אינו רלוונטי עבורי. עורכת הקורס מסרבת ולא מסכימה לבטל את העסקה. לפי טענתה האחרונה מדובר בקורס מידע ולא במוצר פיזי והקורס כבר התחיל. לכן אני לא יכולה לדרוש ביטול עסקה.
מה עלי לעשות? איך עלי לפעול נכון מבחינה חוקית? מהם הזכויות שלי בנושא?
תודה.
שלום,
כללי ביטול עסקה מופיעים בחוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
על מנת שאוכל לענות לך עליי לעיין במסמך עליו חתמת מול החברה.
האם צפית בקורס ? למה החלטת שאינך מעוניינת ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר