שלום רב,
רכשנו 4 כרטיסי טיסה לגרמניה בתאריך 16.1.19 דרך סוכן נסיעות בארץ ומועד הטיסה באפריל .
שבוע שעבר התבשרנו שחברת הטיסה פשטה את הרגל ( אייר גרמניה ).
סכום הכסף טרם ירד מכרטיס האשראי- אמור היה לרדת שבוע הבא ובשיחה עם חברת האשראי הם עצרו את החיוב ( קרוב ל 10 אלף שח) בטענת כשל עסקה עד לבירור מול בית העסק זאת לאחר שהסברנו מה קרה.
הסוכן מסרב להחזיר את הכסף בטענה (לדעתנו שיקרית ) שהכסף כבר עבר לחברת הטיסה וזו לא אשמתו שחברת הטיסה פשטה רגל ולא נטוס בפועל .יש לציין שבתחילה הסוכן טען שהכסף לא עבר ונקבל את כולו ולאחר שגילה שעצרנו את התשלום מול חברת האשראי ככשל עסקה - הוא התעצבן וטען שחצי מהסכום כן עבר.....( 2 השיחות מוקלטות)
האם מה שעשינו חוקי ?האם הוא יכול לתבוע אותי למרות שבפועל לא אטוס ?
אשמח לשמוע את דעתכם המיקצועית .
תודה מראש
אביתר
שלום,
אתם פעלתם כדין. לא קיבלתם תמורה ועל כן אתם רשאים בהתאם לחוק להודיע על עצירת התשלום בשל כשל תמורה (אי קבלת כרטיסי הטיסה) + פשיטת רגל.
הוא יכול לנסות לתבוע אך בהתאם למתואר אין לו עילה לתביעה ועל כן יפסיד בתביעתו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר