רכשתי לאחרונה בחנות מוצר אלקטרוני בכאלף ש״ח. נאמר לי שמדובר במוצר מקורי ושיש עליו אחריות מלאה של נותן השירות הרשמי של היצרן בארץ. יש בידי גם קבלה שבה מוזכרת האחריות (וכמו כן התכתבות עם החנות שבה הם טוענים שחור על גבי לבן שהמוצר מקורי ובאחריות).
לאחר כשבועיים החלו להופיע תקלות במכשיר. כשבדקתי את מצב האחריות באתר היצרן, התברר לי שהמספר הסידורי המופיע על הקופסא שייך למוצר שכבר *הוחזר*, ולכן *אין* עליו אחריות. בנוסף, המספר הסידורי שעל הקופסא לא תאם למספר הסידורי שעל המכשיר עצמו (שכלל לא היה מספר תקני, על פי אתר היצרן).
נותן השירות הרשמי לא מוכן לטפל במוצר שכן אין עליו אחריות לפי אתר היצרן. החנות לא מוכנה להחזיר את הכסף וטוענת שהכל מקורי ובאחריות.
מה אוכל לעשות?
שלום,
באם כל חברה מגלגלת אחריות על אחרת, יהיה עליך לקחת את העניין לבית המשפט,ובית המשפט יכריע בסוגיה. למעשה עליה להגיש כתב תביעה ולכלול בו את 2 החברות כנתבעות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר