רכשתי מזנון אשר יוצר במידות מותאמות לבקשתי
(שרטוט המזנון ומידות מדויקות קיימות בהזמנה מול הספק). לאחר התקנת המזנון בסלון על ידי החברה ולאחר שהמזנון היה נראה "מעט מוזר". ביצעתי מדידה וגיליתי כי המזנון אינו פרופורציונאלי וחורג במספר מידות (הן ברוחב, הן בגובה והן בחלוקת התאים).
האם באפשרותי להתעקש על ביטול העסקה לחלוטין והשבת מלוא הכסף ? או שאני מחויב לאפשר לחברה לייצר עבורי מזנון חדש (לדברי החברה לא ניתן לתקן את המזנון הקיים) ?
שלום,
בהתאם למתואר למעשה לא קיבלת את המוצר שהזמנת ועל כן אתה רשאי לבטל את העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר