קניתי אתמול ברשת למטייל מעיל בסך 900₪ . כשה חזרתי הביתה ופתחתי שקית - מיד הבחנתי בפגם - חתך בחלק הקדמי של המעיל… מודה - בחנות לא בדקתי את המעיל לעיניים פגם (בדרך כלל לא בודקת). בגלל מחירו של המעיל מיהרתי היום לחנות עם בקשה להחלפתו או החזר כספי. המוכר גימגם משהו בכיוון שלא יתכן שנמכר מוצר פגום וכנראה זה תוצאה של מעשה ידיי… התעקשתי על בקשתי, בסוף הוא הבתים שהעיניין ייבדק… מה זכויות הצרכנים במקרים כאלה?
שלום,
בהתאם לחוק (תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) את רשאית להחזיר את המעיל ולקבל את כספך בחזרה בתוך יומיים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר