לפני כמה ימים הזמנתי באתר gotogate כרטיסי טיסה של אל על, כאשר התשלום בוצע לחברת gotogate. כיון שטעיתי בתאריכים ברצוני לבטל את העיסקה תוך 14 יום (או לחילופין להחליף תאריכים) אך בשירות לקוחות של אתר gotogate רוצים על הביטול תשלום של כמעט כל ההזמנה. כיון שהם חברה בחו"ל אין לי דרך לאכוף עליהם את חק הגנת הצרכן. כשפניתי לחברת אל על אומרים לי שכיוון שלא עשיתי ההזמנה אצלם אינם מחויבים לעזור לי ומפנים אותי לחברת gotogate או לחברת מונה טורס שרשום באל על שהם אלו שהנפיקו את הכרטיס. בחברת מונה טורס שולחים אותי לחברת gotogate. ברצוני לשאול- האם יש לי עילת תביעה כלפי חברת אל על (ספקית השירות) ו-או מונה טורס (שהנפיקה את הכרטיס)?
אחדד את השאלה.
האם יש לי עילת תביעה חוקית לומר לחברת אל על ו/או מונה טורס, על אף שההזמנה בוצעה דרך צד ג שהיא חברת מחו"ל שאי אפשר לאכוף עליה את החק הישראלי ואולי אף אינה מחויבת לה, מכל מקום כיון שאתם קיבלתם כסף עבור הכרטיסים שרכשתי, הינכם מחויבים לבטל את הכרטיסים מקום כיון שאתם קיבלתם כסף עבור הכרטיסים שרכשתי, הינכם מחויבים לבטל את הכרטיסים ולהחזיר את הכסף שקיבלתם לצד ג, על מנת שאז אוכל לתבוע את החברה הזרה שיחזירו לי את הכסף שהוחזר להם.
אודה מראש על תשובה
שלום,
התשובה לשאלתך היא לא. עליך לבטל את העסקה מול החברה ממנה רכשת את הכרטיס.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר