עשיתי לאמא שלי מנוי להוט לשנה
טכנאי היה אמור להגיע לבצע תיקון ולא הגיע .
מי צריך לתבוע אני או אמא שלי את הוט ?
שלום,
בעל המנוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אוקי , אבל קיבלתי בפסק דין שהשופטת החליטה שאני לא נחשב צרכן של השירות לפי החוק אלא רק מי שמקבל שירות ( במקרה זה אמי )
גם אני חושב שהיא טועה בעליל
יש איזה הגדרה חוקתית שאני יכול להראות לה ?
אני יכול להגיש ערעור על פסק דין כזה ?
שלום,
צר לי, לא הבנתי. סיפרת סיפור מקרה וכעת אתה משנה את סיפור המקרה וכבר מציין שהגשת תביעה וניתן פסק דין.
כדי שאוכל לסייע לך אני מבקש שתספר את כל סיפור המקרה ולא רק חלק קטן שמתאים לך.
בכל מקרה וכפי שאני מבין ממך ניתן פסק דין כנגדך ועל כן לצורך ביטול פסק הדין יש להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
הסיפור הוא מאוד פשוט
הגשתי תביעה על איחור טכנאי ( אני שלמתי לאמא שלי על מנוי בחברת הוט ) השופטת אמרה בפסק הדין שאני לא יכול לתבוע כי אני לא הצרכן של השירות לפי החוק אלא אמא שלי והיא צריכה לתבוע
השאלה היתה מי באמת הצרכן ?? ואם השופטת אכן צודקת ?? ואם יש הגדרה חוקית שאוכל להשתמש בה שאני הוא הצרכן
למרות שאני בעל המנוי והשירות היה עבור אמי ואמרת שבעל המנוי הוא הצרכן קיבלתי בפסק דין שהשופטת החליטה שאני לא נחשב צרכן של השירות לפי החוק אלא רק מי שמקבל שירות ( במקרה זה אמי )
גם אני חושב שהיא טועה בעליל
יש איזה הגדרה חוקתית שאני יכול להראות לה ?
אני יכול להגיש ערעור על פסק דין כזה ?
שלום,
החוק מגדיר צרכן : "מי שקונה נכס או מקבל שירות מעוסק במהלך עיסוקו לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי". ואני אוסיף מי שנהנה מהשירות ומי שרשום על הקבלה/חשבונית.
אינני חושב שטעתה השופטת בעניין.
באם טעה בית המשפט ניתן להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר