רכשתי באתר של ברוקס נעלי ספורט ולאחר פחות מחודשיים התגלה קרע בנעל, ברור שלא משימוש לא נכון שלי. שלחתי להם מייל וצילום. הם אמרו שיש לי אפשרות לבחור באתר מוצר אחר ולקבל זיכוי של 300 ש"ח (מה ששילמתי על הנעל) ובמידה שאבחר נעל יקרה יותר עלי לשלם את ההפרש. כמו כן דרשו שאשלם 50 שח עבור שליח. הבעיה היא שלא מצאתי נעל במידה שלי וכשמצאתי נעל מאותו דגם אך בצבע אחר, אמרו שעלי לשלם את ההפרש 180 ש"ח ואין צורך בדמי המשלוח. כששאלתי מדוע עלי להוסיף עוד 180 שח על אותה נעל בצבע אחר טענו שמדובר בדגם חדש יותר. אגב, הצעתי לספוג את דמי המשלוח (להחזיר את הנעל הפגומה) ולקבל זיכוי כספי אך הם סרבו. האם הגיוני וחוקי לדרוש ממני לשלם הפרש זה? לא אכפת לי שהדגם חדש יותר. מבחינתי יש התפשרות על הצבע אז למה שאשא בהוצאה נוספת או לסרוגין אשאר עם נעל פגומה? האם אני יכולה לדרוש החזר כספי ולא זיכוי בו אין לי מה לקנות באותו המחיר (שיהיה במידה שלי וימצא חן בעיני)
שלום,
כן את רשאית לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי (באם נמכרו לך נעליים תקולות מלכתחילה).
באם הנעל נקרעה משימוש אינך רשאית לביטול עסקה והשבה כספית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר