ב-25/07/18 חמי וחמותי הגיעו לחברת סלקום ע"מ לרכוש 2 טלפונים ניידים, חבילת טלוויזיה כולל אינטרנט=ספק + תשתית. במהלך הפגישה נתנו להם: מצלמה, שעון, טאבלט ורמקולים, ע"פ ההסבר של הנציג עמו דיברו הבינו שמדובר במתנות ללא עלות. לאחר שקיבלו את החשבונית הראשונה והבינו שמדובר בעסקה המסתכמת ע"ס כ-22,000 ש"ח, פנו לסלקום וביקשו להחזיר את הציוד, אשר נמצא ארוז וחדש עד היום.
סלקום הגיבו להם שעברו מעל 14 יום ועל-כן לא ניתן להחזיר את הציוד.
מדובר בזוג פנסיונרים שהכנסתם החודשית מסתכמת ב-5,000 ש"ח, ללא בית בבעלותם {גרים בשכירות 2,800 ש"ח} ועוד הוצאות שוטפות של הבית ואין ידם משגת להוצאות שאינן הכרחיות. אני כלתם "אלה" פונה לסלקום מזה כמה חודשים, כל פנייה שלי מתקבלת בשלילה וטריקת טלפון. ביקשתי מסלקום להחזיר את הציוד ולזכות אותם ע"ס הציוד שהתקבל בתום לב {להם הובהר שמדובר במתנה=ללא עלות}, מיום החיוב הראשון ועד יום החזרתו. בנוסף-במהלך בקשותיי מסלקום, נציגה שלהם העבירה אליי בטעות מסמכים של לקוח אחר: יש בידיי הסכם הכולל: שם + משפחה, מס' ת.ז., כתובת וכו' אשר מופצים ע"י סלקום ללא דיסקרטיות ואחריות אישית ללקוח. אני מבקשת את עזרתכם-מדובר בזוג פנסיונרים שאין בידו להוצאות שאינן הכרחיות ושהתקבלו בתום לב ולוודא שהכסף יוחזר להם עם תום. בכבוד רב: אלה {כלתם} 052-4289536, אתי 052-4607326, יעקב 052-2844568.
שלום,
שוחחנו בטלפון.
כפי שהצעת - נסי בעצמך להגיע לעמק השווה עם החברה.
במידה ולא תצליחי את מוזמנת לפנות למשרדי להיעזר בשירותיי המשפטיים בענייניכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר