1. אני אריאל *** ת.ז. **** פניתי (מ.פ. *****) ב28.10.18 אל מרכז שירות ותמיכה ביודעי שהחברה שאני רשום בה (012) היא חברת בת שלכם.
2. קיבלו אותי כאשר הטלפון שהפקדתי אצלכם קיבל שיחות נכנסות (התקלה שלי הייתה שלא זכרתי את הסיסמא למכשיר) וביקשתי צריבה/איפוס ואמרו לי לחזור תוך שעתיים ללא פרטים מיוחדים על התהליך והזכויות.
3. כשחזרתי בשעה 12 אמרו לי שחייב לקחת תור ואי אפשר פשוט לאסוף את הטלפון.
4. חיכיתי לתורי שוב ונאמר לי שלא הצליחו לבצע איפוס וצריך לשלוח למעבדה מרכזית שאלתי האם יינתן לי טלפון חלופי בזמן שהטלפון שלי שקיבל שיחות נמצא אצלכם ונעניתי לשלילה בטענה שאין ביטוח כי אני לא בפרטנר. החלטתי לוותר על המשך התהליך ונפרדנו לשלום.
5. לאחר כמה דקות בדקתי את הטלפון וגיליתי לתדהמתי שהרסו לי את המכשיר בכך שהוא לא נדלק בכלל אלא קורס כל הזמן.
6. חזרתי מיד לחברה וטענו שלא יכולים להחזיר אותו למצב קודם אלא אם ישלחו למעבדה מרכזית ושוב אמרו שלא אקבל טלפון חלופי. החלטתי לוותר כיוון שאני חייב לעבודתי טלפון שמקבל שיחות ואין ביכולתי להישאר חסר כל והודעתי שאפנה לבית משפט ונפרדנו לשלום.
7. דיברתי בערב עם המוקד שירות לקוחות שלכם בטלפון על הדין ודברים שהיו בינינו והם הסבירו שמה שקרה היה טעות שלכם ואני כן צריך לקבל טלפון חלופי כיוון שאני בחברה בת שלכם והם אמרו לנסות שוב ולא לרוץ לבית משפט.
8. ניסיתי לתת לכם הזדמנות נוספת ופניתי אל המרכז שירות ותמיכה ב29.10 בשעה 12 ושהגעתי כבר זיהו אותי וישר המנהלת שרון ניגשה אלי על מנת לטפל בי.
9. למרבה הפתעתי במקום לנסות לתקן את המעוות כל מה שקיבלתי היה האשמות ועלבונות בתואנה שאני חצוף כי ברחתי אתמול עם הטלפון ולא שילמתי דמי בדיקה במעבדה ושיגבו לי כסף דרך החשבון באם לא אשלם עכשיו.
10. המנהלת המשיכה בשלה לא לתת לי טלפון חלופי.
11. ביקשתי ממנה מסמך שמפרט את כל מה שהיה בינינו כי אני פונה לבית משפט והיא לא הסכימה לתת כל עוד אני לא משלם לה את הכסף.
12. המנהלת ביקשה את הטלפון על מנת לרשום פרטים ולמרות שסיכמתי איתה להשאיר אותו מול עיני ולתת לי מסמך היא ברחה. נכנסה למעבדה עם הטופס והטלפון שלי לכ5 דקות.
13. כשחזרה היא אמרה שיש להם רעיון איך לטפל בו ואני מיד סירבתי (מי יודע איזה עבריינות נוספת יכולה לקרות).
14. שלמתי לה 100 שקל והיא נתנה לי את הטלפון והמסמך שהיא הוסיפה עליו דברים למרות שבקשתי ממנה לקבל את הדברים כמו שהיו ללא שינוי.
15. שאלתי אותה לעודף והיא אמרה "מה אתה רוצה את השקל שלך"?
16. כשקבלתי את המסמך גיליתי שכתוב באביזר לבדיקה - סוללה.
17. הלכתי לחנות וקניתי טלפון חדש.
כעת נציג את הסתירות הפנימיות שקיימות במערכת שלכם:
איך אתם לא מיידעים בן אדם שאתם לא אחראים לזה שאתם יכולים להרוס לו את הטלפון לגמרי ואתם לא אחראיים על זה (ההיגיון המינימלי אומר קיצור של הדברים בעל פה).
איך אתם לא מסבירים את התהליך של התיקון – אם הייתי יודע שייתכן ואין לכם את הכלים לתקן את הטלפון במרכז ותצרכו לשלוח אותו למעבדה ושלא תתנו לי טלפון חלופי בנתיים לא הייתי מפקדי את הטלפון שלי אצלכם לתיקון
איך אתם מחזרים לבין אדם את הטלפון אומרים לו לא הצלחנו לתקן אבל לא מספרים לו שהרסתם לו את המכשיר כליל
הרסתם לי את המכשיר שעבד חלקית (קבלת שיחות) galaxy Samsung s 5
האם יד ימין המרכז ויד שמאל המוקד שלכם נמצאים באותה חברה? מדוע אני מקבל פרטים סותרים? למה אתם לא סוגרים את זה בינכם ואני צריך להיות הכדור פינג פונג שלכם
מדוע קיבלתם אותי בלי תור שנוח לכם מה קרה לנוהל המסודר? או שאולי אין סדר מלכתחילה והכל הצגה?
ברחתי עם הטלפון? אף אחד לא ביקש ממני לשלם כסף נפרדנו כידידים ולא ברחתי מפני אף אחד אינני עבריין. אולי הנציג שלכם גם לא מודע למה שכתוב במסמך (שצריך לשלם באם בוצע רק בדיקה) ולכן הוא לא אמר את הדברים בעל פה?
יקחו לי כסף דרך החשבון ? רק רגע תחליטו ביטוח אין לי כי אני ב 012 אבל לקחת כסף אתם כן יכולים כי אני חברה בת שלכם משהו פה קצת מסריח..
דרשתי להשאיר את הטלפון מול עיני מדוע זה לא בוצע? והמנהלת הסכימה שהיא לא תלך איתו. מדוע הדברים לא בוצעו? אולי אתם העבריינים?
רעיון איך לטפל בו? אז זה מה שהיא עשתה בפנים פתחה אותו וניסתה להמשיך לתקן? רגע לא אמרנו שזה רק רישום פרטים?
הוסיפה על המסמך פרטים אבל היה בינינו הסכם לא לרשום דברים נוספים עליו אלא רק לקבל אותו כמו שהוא
דין פרוטה כדין מאה אני צריך להתחנן לשקל שלי? נראה לי שבחוק צריך להחזיר גם 10 אג'..
אשמח לשמוע מכם על הקשר בין צריבה/איפוס מכשיר ל-סוללה או שמא כל המסמך שקבלתי הוא רק ליופי ומגבה אתכם אבל אתם לא באמת מקפידים למלא אותו כמו שצריך?
בזכותכם הוצאתי 500 שקל על טלפון חדש.
זמן האשמות שק חבטות גניבה רמאות עבריינות ביזוי חוסר נוחות כסף
שלום,
קראתי את הדברים.
פנית לפורום משפטי בתחום של תביעות קטנות ודיני צרכנות ולא לחברה. על כן אין בסמכותי להגיב ולהשיב בשם חברה כזו או אחרת.
באם אתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר