רכשתי אוזניות אלחוטיות מחברת ivory שנמצאות באחריות יצרן לשנתיים.
שקיבלתי אותם הם עשו בעיות אז החזרתי ליצרן לתיקון. לוקח ליצרן בערך 3 שבועות להחזיר את המוצר.
בפעם הראשונה טענו שאין בעיה.
בשניה החליפו לי אוזניה.
עכשיו בפעם השלישית שאני שם אותם בתיקון על בעיה באוזניה השניה כבר נמאס לי ודרשתי החזר כספי מאייבורי.
אייבורי הסכימו לקבל את המוצר אך טענו שמאחר שלקח לי 5 חודשים ושזה מוצר סטרילי, משמע אי אפשר למכור אותו, הם יגבו ממני עמלה של 20% מערך המוצר.
השאלה שלי היא האם אני יכול *לדרוש* החזר כספי מלא?
מאחר וחמשת החודשים שחלפו נועדו להערכת המוצר ובעיקר לתיקונו.
בפעם השלישית, כבר התייאשתי כי הבנתי שהמוצר פגום..
תודה מראש
שלום,
בהתאם למתואר החנות צריכה לשלם לך פיצויים כספיים בגין מכירת מוצר תקול, הפרת הסכם וגרימת עוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר