שלום, הזמנתי מוצר באינטרנט מחברה בארץ, בעלות של כ 500 ש"ח. המוצר הגיע לאחר הזמן שהתחייבו בתקנון. גם לאחר שהגיע-לא היה בדיוק המוצר שהזמנתי. לאחר שיצרתי קשר עם המוכרים-ביקשו שאשלח את המוצר חזרה והם יחליפו. שלחתי כבקשתם בדואר רשום. לפי הדואר הם קיבלו את המוצר, אבל הם טוענים שלא קיבלו. מאז כחודשיים מנסה ליצור איתם קשר טלפונית ודרך המייל והם מתעלמים.
1. הבנתי שישנה עילה לתביעה. האם בנוסף לתביעה, אני רשאי לבקש ביטול מחברת האשראי וזיכוי כספי?
2. האם צריך להודיע לחנות המוכרת על הביטול?
תודה!
שלום,
תשבות לשאלותיך הם כן וכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר