בצעתי הזמנה לחופשה בערב ולמחרת בבוקר קבלתי מייל מהספק תיירות שהעסקה מבוטלת כי המחיר לא נכון והכסף לא ייגבה
האם על פי חוק הוא מחויב לספק לי את החופשה במחיר המקורי כי כרגע אומר שייגבה מחיר כפול והמחיר הקודם היה טעות
שלום,
את צודקת. בהתאם לחוק הגנת הצרכן עליו לספק לך את העסקה במחיר הראשוני גם אם נעשתה טעות.
באם לא חוק הגת הצרכן קובע פיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר