בעל פה נאמר לי שהמוצר (ספה וכורסה) יסופק בתוך 3 חודשים (הוזמן ב7/12/18).
רק בדיעבד הבנתי שעל הקבלה כתוב 60-90 ימי עסקים!!!
כרגע אנחנו בפיגור של שבועיים מעבר ל90 ימי עסקים, האם מגיע לי פיצוי על פי חוק? אציין שהחנות עובדת גם בשישי ומוצש.
ועל כן האם בכלל צריך לחשב גם את שישי כיום עבודה?
שלום,
באם החנות/חברה הפרה את ההסכם ולא סיפקה את המוצרים בזמן, אזי בהתאם לחוק מגיע לך פיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
האם החוק קבע הגדרות לפיצוי או שזה נתון לשיקול דעתם בלבד?
שלום,
החוק אינו קובע הגדרות וסכומי פיצוי ושיקול הדעת נמצא בבית המשפט.
יש מספר חוקים העוסקים בעניינך - ראה לדוגמא חוק החוזים, חוק המכר וחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר