שלום,
הזמנתי ושילמתי מראש בעבור שמלה בתפירה אישית לפי תמונה שהצגתי לתופרת. לאחר שמדדתי את שמלה, לא אהבתי את התוצר וביקשתי מהתופרת שתתקן לי אותה עפ"י דרישותיי ושהשמלה אינה דומה כלל למה שהצגתי לה בתמונה. התופרת בתגובה טענה שלא ניתן לתפור לפי התמונה שהוצג בשל מבנה גופי. בכל מקרה, כשביקשתי החזר כספי (אפילו חלקי) או לקחת שמלה אחרת שמוכנה מראש, היא לא הסכימה. מה ניתן לעשות?
תודה מראש
שלום,
באם יש לך ראיות להוכחת הטענות (ראיות לכך שהמוצר שהוזמן שונה מהמוצר שהתקבל בסוף) את רשאית להגיש תביעה לצורך ביטול העסקה והשבה כספית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר