בקשתי לבטל הזמנה /עסקה של רהיטים יום למחרת הקניה .
הגעתי פיזית לחנות ,התקשרתי,רשמתי מיילים.
אני נענת בסרוב .
רוצים להחזיק אותי בכח ,מסרבים לבטל את העסקה.
בטענה שהרהיטים יוצרו במשך הלילה ,וההזמנה יצאה לפועל ,אין דרך חזרה....
פניתי למרכז לצרכנות ,פתחתי תיק, ללא הועיל.
השאלה שלי היא איך להתקדם ? מה בעצם מאשרר להם את הסרוב ? האים אני פיספסתי משהוא בחק 14 יום לביטול עסקה?!
יש לציין שכל הרהיטים הוזמנו כפי שהם מוצגים בחנות ללא שינוי.
שלום,
בהתאם לחוק ותיאור המקרה אתה רשאי לבטל את העסקה. ראה בעניין זה חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
אני מציע לך להוציא הודעת ביטול עסקה בכתב כדי שיהיה לך תיעוד בעניין לצורך הגשת תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר