שלום רב,
לאחר הזמנת ספה, היא הגיעה באיחור, ומה גם כשקיבלתי אותה ראיתי שהיא קטנה מימה שתיארתי לעצמי ומימה שנראית בתמונות.
בכדי לאמת בדקתי את המידות והמידות קטנות בהרבה מימה שכתבו באתר.
הן באורך הן ברוחב והמושבים.
מה עושים במצב כזה?
אודה לתשובה.
שלום,
עליך לפנות לחנות בעניין זה, לבקש להחליף לספה אותה הזמנת או לבטל את העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על המענה,
הם מוכנים לזכות אותי על הספה.
וזה אחרי שביקשתי מהם פיצוי על על האיחור של הספה.
כאמור, ביום שהייתי צריכה לקבל את הספה זרקתי את הספה שהייתה אצלי בבית.אך הם לא הביאו את הספה באותו היום.
במשך שבועיים לא היה לנו על מה לשבת.
אחרי שהספה הגיעה באיחור מתברר שהמידות שונות .
ביקשתי מהם פיצוי על האיחור והם התעלמו.
אך הם מוכנים לזכות אותי רק על הספה. (כנראה בכדי לא לפצות אותי על האיחור ועוגמת הנפש)
עוד פעם אהיה במשך תקופה בלי ספה עד שאקנה חדשה.
האם זה צודק מה שהם עשו?
שהם טוענים "שזה הספה" כלומר מה שכתוב באתר לא נכון.
אז למה הם מטעים את האנשים ולא כותבים את המידות הנכונות?
שלום,
עניתי על שאלותיך.
אינני מייצג אותם ועל כן אינני יכול לדבר בשמם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
ראשית תודה על המענה.
בכל מקרה אני חושבת שמגיע לי פיצוי!
אומנם יקחו את הספה מהדירה וזו לא ספה יוקרתית אבל הייתה עוגמת נפש בין הדברים ואי נוחות שנמשכה במשך שבועיים ותמשך עוד...
ובטוח שאלך לקנות ספה אחרת אבל כל זה בזבוז זמן וגזל לי שעות וימים.
השאלה שלי:
האם אתה תוכל לייצג אותי? ולו במכתב לחברה שמכרה לי את הספה. כי אין לי כוונה לוותר להם.
שלום,
כן בהחלט.
את מוזמנת לפנות למשרדי בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר