שלום רב!
אנחנו זוג קשישים, לקוחות כבלים של חב' הוט. לפני כ-5 שנים התקלקל לנו ממיר לכבלים אשר הוחלף לממיר חדש.
לאחרונה חב' הוט ביטלה ערוצים שאישתי נהגה לצפות בהם. היא טלפנה לשירות הלקוחות והתברר ששילמנו להוט, במשך 5 שנים, בנוסף לכבלים גם עבור טלפון ואינטרנט. יש לציין שאם קיים חיבור של הוט אז הוא ללא ידיעתינו והסכמתינו (כי כל הזמן היה לנו חיבור של בזק). כמו כן במשך שנים לא קיבלנו בדאר ובשום דרך אחרת קבלות או פירוטי תשלום. מנהלת לשימור לקוחות בשם חנית, דחתה את דרישתינו להחזיר לנו הפרשי תשלומים ובתור "מחווה" אמרה שתזכה אותנו בהפרשים עבור 3 חודשים (כ-500 ש"ח).
מי יעזור לכל הקשישים שנמצאיים יום, יום באין ספור עקיצות ?
שלום,
אתם מוזמנים לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר