שלום רב,
בתאריך 18/04/19 תואם לי שליח עבור משלוח מחברת ישראכרט (כרטיס אשראי). המועד שנקבע הינו 22/4/19 בין השעות 12:00-14:00. בשעה 14:00 הגיעה הודעה כי יתכן עיכוב של עד שעתיים. חיכיתי עד 16:00 והשליח לא הגיע. בשעה 16:15 השליח הגיע אך כבר לא הייתי במקום.
תואם מועד חדש ל 29/4 ואותו המקרה חזר על עצמו רק שהפעם לאחר ההודעה על יתכנות עיכוב של עד שעתיים, לא נוצר קשר כלל. לא בשיחה ולא בהודעה.
היום 1/5/19 שוב נוצר קשר טלפוני לקביעת מועד חדש.
ההתנהלות אינה ראויה, אינה מכבדת וכמובן שזוהי עבירה כפולה על חוק הגנת הצרכן.
כמובן שיש לי תיעוד של כל התכתובות הללו.
אני ללא כרטיס האשראי כבר שבוע וחצי והיום יצרתי קשר ישיר עם ישראכרט על מנת לבדוק איסוף עצמי, מה שלדבריהם לא ניתן.
מיותר לציין כי הזמן שלי הינו זמן יקר ולאור ההמתנות בוטלו לי מספר עינייני עבודה ופגישות מחוץ למשרד.
1. האם יש עילה לתביעה דרך תביעות קטנות?
2. אם כן, מה אומר החוק היבש לגבי סכום הפיצוי (כאמור הפסדתי זמן ופעילות עסקית עקב כך).
לתשובתכם אודה,
גולן
שלום,
1. כן, בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה.
2. החוק קובע פיצויים בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר