רכשתי שרשרת זהב לפני 3 חודשים..רציתי לענוד בחג פסח..לשרשרת יש אחריות של שנה...על פניו כשהשרשרת נענדה הדוכן הקניה נראה טוב..בערב חג גיליתי את האכזבה כי לא הונחה טוב על צאוורי. אחרי החג ניגשתי למשביר לבקש החלפה בטענה שהועברה..נאמר לי שאקבל תשובה מהמנהל אם יאשר החלפה...אתמול יידעו אותי שאין אישור החלפה..
אני מבקשת לברר איתכם מה הזכויות שלי..
תודה רבה.
סילבי
שלום,
קראתי את הדברים.
בהתאם למתואר יש אחריות של שנה על המוצר ולכן במסגרת האחריות החנות מחויבת לפעול בהתאם ובמידת הצורך להחליף או לתקן את השרשרת בהתאם למה שהזמנת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר