שמתי את הטלפון לתיקון בחברת פלאפון עם תצוגה קדמית ואחורית שבורה מדובר ב איפון x כבר מספר פעמיים יש לי עדיין אחריות יצרן וביטוח זו פעם 3 כבר הטלפון כולו זכוכית ומעפילה ממש קטנה נשבר כל פעם שהייתי שמה אותו בפעמיים האחרות היו מסבירים לי שמכיוון שהטלפון חסין למים הם לא מתקנים שלא יכנס מים הפעם כבר שהגעתי היא הכניסה את המכשיר לטכנאי וכשהסברתי לה שמעולם שבאתי לא הכניסו לטכנאי היא אמרה שזה התהליך ואמרה שזה יכול גם לקחת עד שבועיים לאחר מספר ימים קיבלתי ממנה טלפון ואמרה לי שהטלפון לא ניתן לתיקון מלא כי ה Face ID במכשיר ניזוק למרות שהיה תקין ולא ציינתי שיש בעיה אמרתי לה אוקי אז מה הבעיה היא הסבירה שלא יתקנו לי את זה הסברתי לה שכל פעם שהייתי שמה את המכשיר היו מחזירים לי טלפון חדש היא טענה שכנראה הביאו לי אקסטרה והיא לא יודעת למה אבל כאן זה לא יקרה עדיין דרשה את אותו הסכום לתיקון על סה״כ 1300 ש״ח שאלתי איפה זה רשום ומה השטויות האלה לאחר שיחה לא נחמדה גם עם המנהלת שבכלל אמרה לי כמה פעמיים את חושבת שיחליפו לך מכשיר הוצע לי ע״י מכר לבדוק אם יש לי אופציה להגיד תביעה קטנה
שלום,
באם יש לך אחריות על המכשיר, על החברה לתקן לך את המכשיר בהתאם לכתב האחריות. באם החברה לא מתקנת את הטלפון במסגרת האחריות, היא למעשה מפרה הסכם ואז כמה לך הזכות לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר