שלום,
ב11.2.19 חידשתי מנוי שבועון מעריב לילדים במחיר מבצע ואף נשלח אלי ספר מתנה. אציין כי אנו מנויים כבר מעל שנתיים למעריב לילדים ועד כה היינו מרוצי פחות או יותר. בחופשת פסח, נשלחה הודעה מטעם החברה כי הם עוברים לפורמט חודשי- כאמור במקום שבועון העיתון הופך לירחון חודשי באותו הסכום. ביקשתי לבטל את המנוי בגין הפרת חוזה עסקה אך הנ"ל מסרבים בתוקף בטענה כי הפורמט החדש היא חוברת עבה הכוללת בתוכה את כל השבועונים. סירבתי בנימוס וציינתי כי עיינתי בירחון והבת שלי לא מרוצה - החוברת דלה מאוד בתוכן ביחס לקודמות וגם רמת האיכות ירדה וממנוי לשבועון כפו עלי באותו המחיר לעבור לירחון - ממש רמאות והפרת חוזה. ביקשתי לבטל את המנוי וכעת החברה מסרבת - טוענים שרק בפברואר יסתיים המנוי. האם זה חוקי? אילו צעדים ניתן לנקוט כנגדם אם בכלל...?
שלום,
בהתאם למתואר החברה היא זו שמפרה הסכם בכך ששינתה מוצר. על כן מבחינת החברה עליה לבטל את העסקה בהתאם לרצונך שאחרת היא חשופה לתביעות.
לפיכך ובמידה והחברה אינה מעוניינת לבטל את העסקה על פי בקשתך, השלב הבא יהיה להגיש תביעה לצורך ביטול העסקה השבה כספית ותשלום פיצויים לטובתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר