רכשנו זוג מזרנים ברשת מוכרת. קיבלנו את המזרנים והורדנו את הניילון ואחרי מספר לילות שישנו עליהם נוכחנו שהם ממש קשים ולא נוחים לנו, ברמה שמפריעה לנו לישון וגורמת לכאבי גב. פנינו לרשת והם אמרו שמאחר והורדנו את הניילון מהמזרנים הם צריכים להחליף להם ריפוד ומבקשים תוספת תשלום כדי להחליף למזרנים אחרים (שמחירם המקורי זול יותר מאלו שאנחנו רכשנו). מה החוק אומר במקרה כמו שלנו ? האם שמורה לנו זכות החלפה ללא תשלום ? נשמח לעצתכם.
שלום,
אין חוק ספציפי שעוסק במזרנים, אך באם מצאתם כי המזרנים לא מתאימים לכם, יש מקום לבטל את העסקה ולהשיב את כספכם.
הרי לא יכולתם לדעת האם המזרן מתאים לכם מבלי להסיר מעליו את הניילון ובכל מקרה תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) קובעות כי ניתן לבטל עסקה בתוך 14 יום (במקרה של מזרנים) גם אם הוצאו מאריזתם המקורית.
במילים אחרות שמורה לכם זכות החלפה ללא תשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר